onsdag 8 juni 2011

Var med och ta fram dina egna unika smycken

Gör som vår trevliga massör M på jobbet gjorde. Hon sa till mig: "Jag vill ha ett vitt armband till sommaren, med ett snyggt lås, gärna lite bling i silver och lite mindre glasstenar." Jag tog henne på orden, spånade lite hemma och tog fram två armband - så att hon kunde välja. Men det slutade med att hon tog dem båda, de var snygga ihop och var för sig. Kul! Och det var lätt att tänka sig detta med den vita klänningen och den ljusa jeansjackan... Stenarna är släta vita kvartsbumlingar ihop med klara respektive vita/opaka glaspärlor och fina haklås i indiskt silver, samt fina hjärtan.




Behöver du hjälp med present till studenten, födelsedagen eller kärestan - eller behöver du kanske specialmatcha en nyinköpt klänning med ett unikt smycke?
Hör av dig med dina önskemål så tar jag fram ett smycke: halsband, örhängen, ring, armband, manschettknappar, brosch eller väsksmycke. Designa till dig själv eller till någon annan, i present. Ange färg, modell, förebild, designfavorit och hur det ska bete sig och kännas på (tungt, dingligt, lätt, svalt, glittrigt, elegant).

Jag har hittills gjort beställningsjobb som dessa: armband till jobbets massör, smycken till en prinsessig 4,5-åring, ett halsband till en 70-årig faster samt smyckeset åt en 17-åring student.

100 som gillar på fejjan = chans att vinna ett smycke
Om du hjälper till att tipsa om Arty Marys sidan på Facebook (klicka bara på Gilla här på bloggen) så att antalet Gilla når upp till 100 - då drar jag en vinnare som får välja valfritt smycke. Borde väl funka att hitta en kompis var, nu är ni 50 "gillare". ;)

Smyckesträff?
Sist men inte minst, efter sommaren tänkte jag försöka mig på att sälja smycken hemma hos folk. Om du vill ha en smyckesträff., hör av dig till mig så kommer jag till dig. Du bjuder in 4-8 personer och sen får du välja smycken för 300 kronor som tack.

Mejla denna adress om du vill designa/beställa smycke eller rigga träff i höst: betulla - snabel-a - och sedan hotmail punkt com.

2 kommentarer:

  1. Jag armbanden på M här om dagen. Jättefina! var också på Liljevalchs i veckan och tittade på din monter. Också jättefint!! Hälsningar anne-lie

    SvaraRadera
  2. thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.

    SvaraRadera