söndag 3 juni 2012

Vinn ett armband!

Vinn ett armband till dig själv eller ge bort i present. Allt du behöver göra är att kommentera här på bloggen eller på Arty Marys fejjasida om vilket armband du vill vinna - och varför. Vissa armband är sålda, men du kan rösta även på ett sådant - då gör jag bara ett nytt liknande. Dock inte likadant eftersom jag aldrig gör mer än ett exemplar av varje smycke.

Ett av mina senaste armband är detta i spännande glas (lampwork) och färgad jade samt silverpläterad delar... Är lite sugen på att behålla det själv - om ingen annan hinner före förstås :) Och vill du köpa det kostar det 160 kronor.

160 kr + porto

Så... vill du vinna detta eller något annat armband? Kommentera här eller på fejjan. Ange vilket armband du vill vinna till dig själv eller din vän. Lämna också en motivering till varför du ska vinna. Sista datum för tävlingen är 10 juni 2012.

Ser fram emot era bidrag.
Lycka till!Arty Mary

4 kommentarer:

  1. Det blå på bilden är underbart!
    Jag motiverar på haiku-vis:

    blått som hav och sol
    passar solbränd arm så fint
    vem vill inte ha?

    /Hilda

    SvaraRadera
  2. Även jag suktar efter ett blått armband, men jag föll handlöst för ett blått i läder med söm! Galet snyggt! Varför jag ska vinna? För att jag tvingas gå i marinblå kläder på jobbet och skulle verkligen behöva ett coolt smycke som gör att jag inte dör osynlighetsdöden... ;)

    SvaraRadera
  3. För en lantismamma är måstena långt fler än att dricka latte och amma. Jag måste ut i pannrummet och tända dagens första brasa oavsett vilket busväder det är, ve och fasa.
    Regnet fyller raskt mina skor här behövs lite vardagsglamour, bland alla blöjbyten, korv och makaroner och allt torka snor.
    Därför tycker jag att jag är värd Artymarys förtrollande armbandsflärd!
    Därför vore det höjden av lycka om du med ett armband från Black collection vill mig smycka :)

    http://2.bp.blogspot.com/-piX28WMkmI8/T48jcWDnT5I/AAAAAAAAA_4/_l9ML11BLdg/s400/regalize_black_flower_pink.jpg

    Mvh Emma
    emmafortuna@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Helt betagen, har jag blivit av dina underbara smycken.
    Letat med ljus och lykta efter en examenspresent, till
    min underbara dotter. Som efter några tuffa år, med
    mycket tråkigheter i skolan. Lyckas "lyfta" sig själv
    och gå ut med toppbetyg.. Som stolt mamma, skulle jag
    vilja ge henne all världens styrka och lycka.. Men det
    är ju tyvärr omöjligt. Men ngt av dina smycken, skulle
    bli en underbar överraskning. Hittade ett set i rosen-
    kvarts som jag vet skulle bli så uppskattat.
    Ha det så fint önskar Marie L-m
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera