måndag 11 juni 2012

Vinnare av tävling – grattis Emma!

Ja vem kan motstå ett rim av denna kaliber? Om man författar så här skojigt – jag då tycker jag man är värd en liten vinst. Tack till er alla som deltog. Håll gluggarna öppna, det kommer fler tillfällen!

Ha en bra sommarvecka./ArtyMary

Vinnande bidraget
För en lantismamma
är måstena långt fler än att dricka latte och amma.
Jag måste ut i pannrummet och tända dagens första brasa
oavsett vilket busväder det är, ve och fasa.
Regnet fyller raskt mina skor
här behövs lite vardagsglamour,
bland alla blöjbyten, korv och makaroner och allt torka snor.
Därför tycker jag att jag är värd
Artymarys förtrollande armbandsflärd!
Därför vore det höjden av lycka
om du med ett armband från Black collection vill mig smycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar