lördag 4 februari 2012

Goodiebag

Det här armbandet går i rosa toner och består av jade, kristall, glas och färgad marmor och armbandet ingår med lite andra fina saker i en goodiebag som ett par tjejer har vunnit på dotterns blogg.




Vi som är lite äldre (40+) vet att inget är gratis, inte champagne, snittar eller ens en liten kasse ;) Men om man är yngre är det faktiskt så att man ofta får presenter och snygga påsar eller prover på smink eller annat, både när man handlar eller om man går på evenmang eller tävlas. Visst är det alltid företag och bolag som vill marknadsföra sina produkter! Men många bryr sig inte om att det är lite gratisreklam inblandat, det är ju alltid kul med lite smink eller liknande. :) Jag hakar på detta helt eftersom jag vet hur svårt det är att nå ut som hobbyföretagare. Så - utan att blinka - gör jag alltså här oförställt reklam för mina egna ArtyMary-smycken via dotterns blogg med cirka 100 besökare om dagen, och delar ut ett armband gratis till de två tjejer som vann en goodiebag. Hoppas det passar och att ni gillar ArtyMary!

Vill samtidigt påminna att om man väljer att gillaArtyMary på fejjan så får man snabbt tips om rabatter, nya smycken, tävlingar och annat.

Nu ska jag ta på mig broddar (nej jag är inte 100 år, hara bara ont i ryggen) och ge mig ut i solen, insupa minus 15 grader, spela på V75 (man kan vinna på sömmerskerad à 30 kronor), kanske fota lite och klura ut nya smycken.

4 kommentarer:

  1. Hej, fina smycken du gör :o) Undrar på tagsen du köpt på lilla pärlan, är dom av bra kvalitet? gulnar ej? är dom ljus silvriga?
    Tacksam för svar
    Mvh H

    SvaraRadera
  2. Hej H! Tack :) Jag är jättenöjd med tagsen från lillla pärlan och det känns kul att kunna märka upp sin smycken. De har inte gulnat och är ljusa. Mary

    SvaraRadera
  3. Hej, vad kostar detta armband ? det är super snyggt!

    SvaraRadera
  4. Hej Gunilla! Just detta armband var ej till salu utan en del i en gåva, en goodiebag. Men jag kan göra ett liknande? Om du bara meddelar mig ditt handledsmått och adress så kan jag göra ett till dig. Pris 150 kr + porto 20 kr. Dock får du vänta till september då jag brutit handleden ;(
    Bara att skriva detta med vänster tog sin lilla tid!! mvh Mary

    SvaraRadera