tisdag 14 februari 2012

Happy Valentine: tävling!!

Ha en fin alla hjärtans dag - en dag som såklart ska följas av andra fina dagar. :) Passa på ändå idag och gödsla med lite extra hjärtan, mejla någon du inte hört av dig till på länge eller luft luren och byt ett par ord med någon du saknar.

Eller varför inte ge bort en present? Formulera den bästa hjärtliga hälsningen till någon du verkligen gillar. Skriv din hälsning på ArtyMary:s Facebooksida under detta inlägg eller som kommentar här på bloggen under inlägget - glöm inte att berätta för din vän att den är nominerad.

Bästa och käraste hälsningen får en gåva, liksom vännen du hälsar till. Så fram med kärlekspennan!
Tävlingen pågår fram till midnatt idag den 14 februari 2012.

Kärlek. Love. Amore.

3 kommentarer:

  1. Åh, härligt! Jag lämnar en kommentar på fejjan. :-)

    SvaraRadera
  2. Daniela Samuelsson corvo15 februari 2012 kl. 00:01

    Det du inte vet om mig, är inte värt att veta. Jag önskar att alla människor finge ha en så fin vän som du är till mig. Grazie d'esistere.

    SvaraRadera
  3. PS jag nominerar min gamle vän Katrin Eskilsson. Att nominera sin kusin räknas väl inte :) ?!

    SvaraRadera