onsdag 15 februari 2012

Vinnare av Valentina!

Tack snälla bloggläsare för era hjärtliga hälsningar och nomineringar till vänner och syskon. Jag har med hjälp av min jury (13-åriga dottern M) utsett Ingela till vinnare som hyllade sin syster Catarina! Hennes motivering löd:

En Alla hjärtans dag hälsning till min syster Catarina för att hon
alltid har en ledig plats till mig vid hennes matbord, vardag
som helg. Hon finns alltid där så fort jag behöver okonstlat
sällskap eller för den delen jättekonstigt sällskap också.
Tack bästa systern för att du är du.

Ni får varsitt likadant armband i rosa kärleksnyanser och jag hoppas ni fortsätter vårda varandra. Mejla mig på Facebook Ingela -  din och din syrras adress så postar jag :)

Armbandet Valentina består av tjeckiskt glas, glas, rosenkvarts och mellandelar i silverpläterat.


Kram från Arty Mary!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar