lördag 2 juli 2011

Vinn ditt egendesignade smycke! Sommartävling!

Behöver lite inspiration! Skicka in ditt förslag på vad du vill ha för smycke, skriv i text, bifoga bild eller länk. Berätta vad det ska passa till, eller vem du vill ge bort smycket till (blink blink här till alla killar!) Du får gärna lämna idéer på stenar, material och storlek. Av de inkomna förslagen väljer jag ett smycke som jag gör och som DU vinner. Värde 300 kronor. Postas hem till din brevlåda

Passa på, jag åker på semester snart ;)

Så här gör du. Gilla på Facebook. Om du redan gillar går du bara in på Arty Marys sida och kommenterar denna post. Tipsa gärna också om detta till dina vänner, det vill säga Dela sidan på Facebook - och be dem gilla Arty Mary och tipsa om att de också får delta!

Tyvärr kan du inte delta genom att kommentera direkt på bloggen - för Blogger/blogspot.com har haft enorma problem med kommentarsfältet, och det är inte helt löst än.... Vissa kommentarer syns, vissa inte. SÅ: önska ditt eget smycke och endast på Arty Marys Facebooksida.


Så här ska jag tillbringa min semester - under ett parasoll i Italien!

 Beställda smycken... Lite inspiration.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar