tisdag 29 november 2011

Barnsmycken - isvitt och krispigt

Jag fick en beställning imorse av min kära vän A, som dessutom har mängder av ArtyMary-smycken och är som en vandrande reklampelare. Beställningen är till en tjej som fyller 7 och som har passerat den "rosa perioden". Hon är ljus och har ibland busigt rufs och är ibland välkammad och mycket tjejig. Jag tänkte att vitt och silver och lite krispigt borde passa. Beställningen var ett halsband, men jag skickar med ett armband med elastisk tråd, i det fall att hon vill blinga till sig ordentligt!

Grattis på födelsedagen M. Hoppas du blir nöjd :)




Material i halsband och armband: bergskristall, silverfärgade delar (blommor och fjärilar), luciteblommor, pärlemorsmynt, glasstavar, silverfoilerade rocaillepärlor och vita små glashjärtan i muranoglasstil.

Välkommen att beställa du också! Du önskar vad du vill ha, meddelare längd och önskemål på stenar eller pärlor samt färg. Kanske mejlar du en bild på ett plagg som smycket ska passa till eller så skickar du en bild som förmedlar känslan av vad du vill ha. Sen mejlar du mig och jag gör ett utkast som jag mms:ar eller mejlar till dig. Ett trevligt julklappstips kanske?!

1 kommentar:

  1. Tack rara du. Det blir perfekt! Jättefint som alltid. Kram. :-)

    SvaraRadera