onsdag 25 maj 2011

Liljevalchs - here I come!

Riktigt kul nyheter. Från den 6 juni kommer du att hitta en del av mina Arty Mary-smycken på Liljevalchs museishop! Det känns stort och kul och lite lite läskigt. Om du vill köpa där, tänk på att det är påslag i butiken och att du kan handla till lägre pris direkt här på bloggen.

Tre färglada saker som inte finns i shopen. Ett väldigt blått och 80 cm långt halsband, du kan sno det i två varv, inget lås. Fullt med blandade stenar, glas, keramik och silverfärgade delar varvade med små skruvade klein-blå glasstavar som jag tror är Miyuki.


250 kr + porto




Detta halsband är totalt signerat i rosa med en stor rosa medaljong/dropp i den fina halvädelsten agat (40 mm högt). Halsbandet är 60 cm långt och består av rosa-lila-rödrosa rocaillepärlor varvade med kulor i tibetsilver och två facetterade karamellrosa jadestenar.

240 kr + porto

närbild...
Tutti-frutti är förutom ett smarrigt godis helt enkelt namnet på nästa halsband, som ser ut som en spretig fruktcoctail, 45 cm långt, ej reglerbart. Består av förtjusande japanska Miyuki-pärlor med fin lyster, en del är silverfolierade och emellanåt flyger små fjärilar. Färgerna passar alla kläder under din sommarsemester, och idén fick jag av min fiffiga och mycket välklädda kollega J, som tipsade mig så snällt. "Gör ett halsband med alla färger så behöver du bara ta med ett på semestern, som passar till allt i resväskan".


240 kr + porto


Så om du vill kika på mina smycken, fortsätt att besöka bloggen eller Facebooksidan eller ta dig till utställlningen som börjar den 6 juni på Liljevalchs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar