torsdag 1 mars 2012

Arty Mary är gästdesigner hos Tinaglitter

Under Mars månad är Arty Mart gästdesigner på den trevliga pärlshopen Tinaglitter! Om du vill göra egna smycken kan du botanisera på i denna shop och säkert hitta något fint.

Jag tycker att det är ett jättekul tillfälle att få visa mina alster på ett annat ställe, kanske blir det fler inom kort....

Välkommen in att kika på mina smycken och på pärlor och tillbehör hos Tina.

Som bild idag får ni ta del av min favoritkonstnär Christer Edvarsson Schmitterlöw.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt!! Hur har det gått på Liljevalchs? / Kram Lotta, Makaio

    SvaraRadera
  2. Tjena, jag sålde inte alls mycket. Tyvärr så var jag inte med på Vårsalongen som är årets utställning. Men jag kör vidare med nu detta på Tinaglitter och sen har jag lite på gång med några små klädbutiker! har du själv varit i kontakt med andra butiker för dina fina grejer? Tror du skulle sälja mycket i Stockholm på Södermalm :) Kontakta www.manos.se - där skulle dina grejer passa. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt med Tinaglitter och dina smycken är jättefina./ Kram Kristina

    SvaraRadera