tisdag 20 december 2011

Erbjudande - fin rabatt december ut!

Jag känner mig som en klädbutik eller leksaksaffär som skriver en säljrubrik på min egen blogg. Men jag säljer gärna lite fler smycken, annars kan jag ju inte göra nya!!
  • Du får 30 procent rabatt på alla armband.
  • På halsband och örhängena får du 20 procent rabatt.
  • Om du får en kompis att hitta hit och Gilla ArtyMary på Facebook får du välja ett par örhängen.
Om du inte hittar något du gillar kan du beställa istället. Mejla mig bara vad du önskar för färg, längd/design/utseende och stil/stenar/pärlor.

Ovanstående rabatter och erbjudanden gäller till och med 31 december 2011. Gäller även specialbeställningar.

Nu önskar jag er alla God Jul - Buon Natale - Feliz Navidad - Merry Christmas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar