fredag 31 december 2010

Gott Nytt År - en liten tillbakablick

En av de roligaste sakerna med 2010 var att jag faktiskt vann en resa till Italien och den veckan visar jag nedan i några underbara bilder. Det var böljande landskap, vackra hus och inte minst sanslöst god mat! En resa att komma ihåg och som gör att det känns mindre jobbigt med mörkret och vintern som ligger över oss nu. Hoppas på ett bra år och att de kanske blir lite Italien 2011 också. Om inte annat får man väl laga lite italiensk mat - buon apetito.

























2 kommentarer:

  1. Hej, jättefina bilder du har lagt ut här! Hittade din blogg när jag sökte på Italien, kom därifrån precis innan Jul och ska tillbaka till Napoli där jag bor. Ska börja följa din blogg nu! Är aktiv i det italienska forumet www.Italienforum.NU , kom gärna in där och säg hej! Kul med alla italienintresserade där nämligen! //Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta och tack för både beröm av blogg och tips om ert forum. Lycko dig som bor i Neapel, jag har mitt hjärta ännu längre söder ut, söder om Salerno, Pisciotta - en liten medeltida by! jag har fina bilder därifrån med och mycket handlar om mat såklart!
    Ska kika på ert forum :) Mvh Maria

    SvaraRadera