torsdag 31 mars 2011

Möt mig på Basar Under i Stockholm

På lördag den 2 april säljer jag mina alster på Basar Under, en ny kreativ marknad i källaren på Skrapan på Götgatan. Kika gärna in på informationssidan som de har. Utlovas lite specialgjorda grejer, bland annat små söta örhängen i silver med färgade pärlhönsfjädrar!

Innan lördagen infinner sig ska jag plåga alla vidare med hjärtan. Egentligen är ju jag inte alls så mycket för hjärtan eller rosa. Sen när jag kollar vad jag gjort kryllar det av rosa och hjärtan. Hmm kanske något undermedvetet, kanske missade jag en rosa prinsessperiod som liten? Fast det vore ju inte så konstigt, det fanns ju bara orange och brun på 1970-talet..

Om du orkar med lite mer hjärtan, så är dessa fina i pärlemor och en klar grön vårig nyans. Det första ligger fint i halsgropen och består av silverfärgade tuber och ett haklås. Längd cirka 50 cm.

200 kr porto

närbild på hänget...
Nästa halsband består av en enkel kulkedja på cirka 60 cm som avslutas med två hängen med hjärtan.


170 kr + porto
Sen blev det enkelt armband med länkar... Passar en handled på 19 cm.


160 kr + porto
Örhängena har silverpläterade delar och små gröna sötvattenpärlor..

100 kr + porto


3 kommentarer:

  1. Jättevackra gröna hjärtan och smycken. Lycka till på lördag. Kram annelie

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är verkligen inte heller mycket för hjärtan (hade hjärt-förbud på bröllopet, t ex) men det där gröna halsbandet var verkligen lovely! :-) Nu blev jag allt lite sugen...

    SvaraRadera
  3. @A: Nä visst är det intressant, man kan bli hjärtig på äldre dar :) men tror att det just är att de är gröna som gör att man inte ser de som så snuttiga :) ska stå på Basar Under som sagt imorgon så får se vad som säljs :)
    @A-L - tack! Kram
    MARY!

    SvaraRadera